Delta Otomasyon
http://deltaotomasyon.com/

asda- b sürücü kullanımı
http://deltaotomasyon.com/viewtopic.php?f=14&t=5674
1. sayfa (Toplam 2 sayfa)

Yazar:  sonimak [ 13 May 2012, 12:21 ]
Mesaj Başlığı:  asda- b sürücü kullanımı

elimde asda-b sürücü ve ecma e31315 1,5 kw lık motor ve sürücü var.bu sürücüyü asda soft programıyla programlıyıp kontrol edebilirmiyim.ayrıca cn1 portunun açıklamalarını nereden öğrenebilirim.program yardımıyla motor hız kontrolü tork kontrolü yapabilirmiyim ve motora start vermek için sürücüye ayrıca başka bi buton ile start vermek gerekir mi?

Yazar:  İlhan [ 14 May 2012, 08:42 ]
Mesaj Başlığı:  Re: asda- b sürücü kullanımı

ASDA-B servoya ASDA Soft üzerinden bağlanıp istediğiniz modda çalışma ayarı yapabilirsiniz. Bu ayarların nasıl yapılacağıyla ilgili olarak çalışma modları bültenlerinden yardım alabilirsiniz. Çalışma modları viewforum.php?f=100

Yazar:  sonimak [ 14 May 2012, 13:51 ]
Mesaj Başlığı:  Re: asda- b sürücü kullanımı

asda b sürücüyü fabrika ayarlarına alamıyorum ve ale 1 hatası veriyo.servo hız modunda sürmeye çalışıyorum.

Yazar:  İlhan [ 14 May 2012, 14:06 ]
Mesaj Başlığı:  Re: asda- b sürücü kullanımı

Almış olduğunuz hata aşırı akım hatasıdır. Eğer ASDA Soft üeerinden sürücüye bağlanabiliyorsanız 2-10 parametresini 101 yapıp sonrasında 2-08 parametresini 10 yapmayı deneyiniz. Ayrıca motor uçlarınızın(U,V,W) sırası ile bağlayıp bağlamadığınızı kontrol ediniz. Eğer yük yok ve bu hatayı alıyorsanız motor kablolarınızla ilgili bir sıkıntı olabilir.

Yazar:  sonimak [ 21 May 2012, 11:40 ]
Mesaj Başlığı:  Re: asda- b sürücü kullanımı

servo sürücüye asda soft ile baglanıp jog ile sürmek istedigimde ale 1 hatası veriyor enerjiyi kesip tekrar verdigimde düzeliyo.frenleme direnci kullanmadıgım için olabilir mi.plc den harici pozisyonlama ile servoyu sürmek istiyorum

Yazar:  halilm [ 21 May 2012, 12:10 ]
Mesaj Başlığı:  Re: asda- b sürücü kullanımı

ALE 1 aşırı akım hatasıdır. Motor uçlarını ve besleme uçlarını kontrol et.. Bağlantı sıralamasını gözden geçir...

Yazar:  sonimak [ 21 May 2012, 12:16 ]
Mesaj Başlığı:  Re: asda- b sürücü kullanımı

besleme olarak 220 kullanıyorum bu sorun çıkarır mı ve frenleme direnci olmadan çalıştırmam bi sorun çıkarır mı motor kablolarıda dogru baglı

Yazar:  İlhan [ 21 May 2012, 12:29 ]
Mesaj Başlığı:  Re: asda- b sürücü kullanımı

Eğer yük yok ise herhangi bir problem olmaz. Peki direnç taktığınızda hangi parametreleri değiştiniz.

Yazar:  sonimak [ 21 May 2012, 12:36 ]
Mesaj Başlığı:  Re: asda- b sürücü kullanımı

frenleme direnci hiç kullanmadım

Yazar:  sonimak [ 21 May 2012, 13:07 ]
Mesaj Başlığı:  Re: asda- b sürücü kullanımı

servo sürücüye start verdigim anda döner gibi oluyo ve hataya geçiyo enerjiyi kesip tekrar verdigimde düzeliyo ve start verince yine hataya geçiyo

1. sayfa (Toplam 2 sayfa) Tüm zamanlar UTC + 2 saat
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/